woensdag 12 februari 2020

Fibre Mood Juliette

De nieuwe Fibre Mood is er!

En als vast panellid van de testers kreeg ik weer de kans om één van de patronen op voorhand te testen.
Dit keer koos ik voor de Juliette jurk. Het bovenstuk heeft wat weg van een kimono, dus liet ik mij daar voor de stof ook op inspireren. En laat ik nu helemaal gek zijn op China en Japan. De stof met chrysanten en koi karpers kocht ik bij de stoffenstraat. De keuze voor het patroon en stof werden dus snel gemaakt.
Vrij eenvoudig om te naaien voor wie al wat ervaring heeft, ideaal voor mij dus. Ik hou niet zo van al dat petieterig prutswerk. Geef mij maar iets die snel in elkaar zit en toch mooi is.
Ik liet het tussenstuk met elastiek weg omdat ik dat net iets eleganter vind (maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk). De jurk mocht misschien een maatje groter geweest zijn, maar die kilo's van aan de feesttafel moeten er toch weer af, dus komt goed tegen de lente.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten